قصه های تازه از کتابهای کهن

قصه های تازه از کتابهای کهن

  • 3.0 (13 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی آذریزدی

توضیحات

مجموعه کامل ده دفتر در یک کتاب‌ ...مهدی آذر یزدی نویسنده معروف داستانهای کودکان بسال 1300 در خرمشاه حومه یزد متولد شد . در ۱۳۲۲ به تهران آمد و مقیم تهران گردید . تحصیلات او بیشتر در حوزه های علمی و دینی قدیم انجام شده است . قبل از آنکه به کار نگارش داستانهای کودکان به پردازد ، به مشاغل گوناگون و از جمله عکاسی و کتابفروشی اشتغال داشته است . وی از سال ۱۳۳۶ با توجه به زمینه و مطالعات وسیع قبلی اش شروع به نوشتن داستانهای گوناگون برای کودکان نمود . وی با انتخاب سبک بخصوصی در تهیه و نگارش داستانهایش بصورت یکی از نویسندگان ورزیده و مطلع داستانهای کودکان در ادبیات معاصر ایران در آمده است . پنج کتاب در مجموعۀ « قصه های خوب برای بچه های خوب » و پنج کتاب کوچکتر در مجموعۀ « قصه های تازه از کتابهای کهن » انتشار داد . آذر یزدی ترجمه ای بنام « گربه ناقلا » و حکایت منظومی بنام « شعر قند و عسل » و همچنین دو کتاب آموزشی بنام «خود آموز عکاسی و خود آموز شطرنج » دارد ... فهرست: خیر و شر حق و ناحق ده حکایت مرد و نامرد بچه آدم پنج افسانه قصه ها و مثل ها هشت بهشت بافنده دانا و....
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • سیدمهدی میرمحمودی
    (14:25)   1401/1/9
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    موقتا دانلود این فایل امکان پذیر نیست.
    پس کی امکان پذیر
    اگه دانلود نمیشه هزینه اشتراک منو برگردونید
    6104337646834828
    میرمحمودی
  • جبار باغچه بان
    (15:14)   1399/12/12
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    واقعا که مسخره 7است.دوروزه من دانلود میکنم ولی نصفه دانلود میشه.خدایی مردم رو سر کارنذارید
  • باغیان
    (20:36)   1399/8/27
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام
  • رضوان
    (10:09)   1399/5/27
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام روز بخير
    چرا اين کتاب دانلود نمي شود

بارگزاری