قصیده ی عشقیه در حقیقت عشق الهی

قصیده ی عشقیه در حقیقت عشق الهی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : قطب الدین محمد نیریزی شیرازی

توضیحات

مقدمه، ترجمه، تصحیح و تعلیق: محمدرضا ذاکر عباسعلی کتاب حاضر، ترجمه و تصحیح 'قصیده‌ی عشقیه' اثر 'سید قطب الدین محمد نیریزی شیرازی' (1100 الی 117 ق) است که درباره‌ی حقیقت عشق الهی به نگارش درآمده است. در آغاز، اطلاعاتی با این مشخصات ذکر می‌گردد: 'ویژگی‌ها و مزایای علمی و فکری سید قطب الدین' جایگاه قرآن در اندیشه و آثار سید قطب الدین'، 'ذکر مجلس سماع و قرآن'، 'حوزه‌های درسی سید قطب الدین'، 'آثار علمی سید قطب الدین'، 'مطالبی درباره‌ی ترجمه‌ی قصیده‌ی عشقیه'، 'سیر و سلوک سید قطب الدین'، 'مشخصات نسخه‌های استفاده شده'، 'ویژگی‌های سبکی قصیده‌ی عشقیه'، 'نکاتی درباره‌ تصحیح قصیده‌ی عشقیه'. تصاویر صفحه‌های آغازین و پایانی نسخه‌ها در بخش نخست کتاب درج گردیده است. حق تکثیر: تهران‌: انجمن‌ آثار و مفاخر فرهنگی‌ ایران‌، ۱۳۸۳. سلسله‌ انتشارات‌ همایش‌ بین‌المللی‌ قرطبه‌ و اصفهان‌ دو مکتب‌ فلسفه‌ اسلامی‌ در شرق‌ و غرب‌/ زیرنظر و اشراف‌ مهدی‌ محقق‌؛ ۱۹. سلسله‌ انتشارات‌ انجمن‌ آثار و مفاخر فرهنگی‌؛ ۳۰۶ این‌ همایش‌ در تاریخ‌ ۹-۷ اردیبهشت‌ ماه‌ ۱۳۸۱ در اصفهان‌ توسط دانشگاه‌ تهران‌، مرکز بین‌المللی‌ گفتگوی‌ تمدنها و انجمن‌ آثار و مفاخر فرهنگی‌ برگزار شده‌ است‌
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری