والنتینو

والنتینو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

کتاب شامل 3 داستان با نام های والنتینو ، مادر و قوس می باشد. <b>والنتینو :</b> والنتینو تنها پسر خانواده ای نسبتا فقیر است که پدر فکر می کند پسرش روزی مرد بزرگی می شود و با تمام مشقات سعی می کنند راحتی او را فراهم نمایند . والنتینو با زنی مسن تر از خودش و بسیار زشت ولی ثروتمند ازدواج می کند و این امر سبب ناراحتی شدید خانواده می شود و ... <b>مادر :</b> در مورد زنی که خیلی خیلی زود همسرش را از دست داده و اکنون دو پسر دارد . زنی که از مسئولیت مادری رویگردان است و هنوز کمبود عشق را احساس می کند . <b>قوس:</b> این بزرگ ترین داستان کتاب هست در مورد خانواده ای که از روستا به شهر می آیند و مادر خانواده تلاش می کنه هر طور شده دوستای بافرهنگ و اصیلی پیدا کنه . والنتینو نام قهرمان یکی از داستانهای این کتاب است که ماجرای زندگیش از زبان خواهرش ،که گویی با تمام دلبستگی اش به زندگی در حاشیه به سر می برد ،نقل می شود.والنتینو در این داستان ،بر خلاف تخیلات پدرش که او را متخصص بزرگی آرزو می کند،آدمی تن پرورو بی مصرف از آب در می آید.... حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: دن‍ی‍ای‌ م‍ادر‏‫، ۱۳۷۰.‬
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری