گرمایش جهانی؛ حیات بروی زمین را مورد تهدید قرار می دهد

گرمایش جهانی؛ حیات بروی زمین را مورد تهدید قرار می دهد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

تهیه شده توسط کانون انسان پاک زمین پاک گرمایش جهانی و بحران آب و هوایی، دو مساله مهم هستند که در چند سال اخیر توجه جهانی را به خود جلب کرده است. متاسفانه، با وجود فوریت این بحران، رسانه ها بقدر کافی به این بحران نپرداخته اند. این یکی از دلایل نوشتن این کتابچه است: تا خوانندگان را از گرمایش جهانی، خطراتش و کاری هایی که ما می توانیم انجام دهیم تا از پیامدهای وخیم آن اجتناب کنیم، آگاه گردانیم. درست است- متوقف کردن گرمایش جهانی، امری ممکن است، اگر هریک از ما بخواهیم تا سهم خود را در قبال آن انجام بدهیم. یک تغییر در شیوۀ تفکر و زندگیمان می تواند گرمایش جهانی را تاسطح بسیار پایین کاهش دهد. این کتابچه با استفاده از اینترنت بعنوان منبع اصلی اطلاعاتمان گردآوری شده است. اینترنت واقعا تمام اطلاعاتی که ما نیاز داریم را دارد. متاسفانه، تنها افراد محدودی از ایران به اینترنت دسترسی دارند،اگر شما به اینترنت دسترسی دارید، با مراجعه به منابع دیگر اطلاعات در انتهای این کتابچه می توانید جزئیات کامل تر و بیشتری را دربارۀ هر مقاله در این کتابچه پیدا کنید و از آنجایی که دسترسی به اینترنت رایگان است، این کتاب نیز بصورت رایگان در دسترس همگان قرار داده شده است.ما امیدواریم که این کتاب برای شما مفید واقع شود. بیایید اقدام کنیم! تغییرات واقعی ایجاد کنیم! ما در تلاشیم تا پیش از اینکه به نقطۀ غیر قابل بازگشت برسیم، گرمایش جهانی را متوقف کنیم. این کار را برای زمین، برای کودکانتان و نوه هایتان و بیشتر از همه برای خودتان انجام دهید. دوست داریم تا از این فرصت استفاده کنیم و از تمام گروه هایی که در نوشتن این کتابچه، ما را حمایت کرده اند و کمک کرده اند تا آنرا بصورت رایگان در اختیار مردم قرار دهیم، قدردانی کنیم. کانون انسان پاک، زمین پاک ویرایش سوم: دی 1389 وب سایت: www.phce.org
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری