گلزار خاموش

گلزار خاموش

  • 2.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش: محمد گلبن یادنامه بانو راضیه دانشیان (گلبن) همراه با مقالاتی درباره زنان در این کتاب شرح مختصری از زندگی و آثار هنری ـ خصوصا نقاشی ـ بانو راضیه دانشیان (گلبن) به طبع رسیده و همچنین مقالاتی درباره زنان فراهم آمده است. کتاب متشکل از سه بخش است. بخش اول که به یاد بانو راضیه دانشیان عنوان گرفته شامل دو مقاله است. این مقالات را دوستان و نزدیکان وی به رشته تحریر درآورده‌اند. در بخش دوم ذیل عنوان ‘نمونه آثار بانو راضیه دانشیان ‘ دو مقاله با این عناوین فراهم آمده است: «مقدمه‌ای بر شب‌نامه‌نویسی و روزنامه‌نویسی در انقلاب مشروطه ایران» و «نخستین کتابخانه ملی طهران». بخش سوم با عنوان «مقالاتی درباره زنان» شامل ۲۴مقاله است که عناوین برخی از آنها بدین قرار است: نوشته‌های زنان در دوره قاجار/ ایرج افشار، زن در تذکره‌الاولیای عطار/ آزاد بروجردی، روزنامه‌نگاران زنان/ مازیار علی‌یاری، سال‌نامه زنان ایران/ بهزاد گلبن و پروین اعتصامی ملکه‌النساء الشواعر/ علی میرانصاری. حق تکثیر: نشر رسانش، 1379
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری