گنبد حلبی

گنبد حلبی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شاپور قریب

توضیحات

شاپور قریب در سال ۱۳۱۱ در سمنان متولد شد. او از پانزده سالگی فعالیت خود را در عرصه تئاتر آغاز کرد. او در فیلم مو طلائی شهر ما دیالوگ نوشت، سپس دستیار آقای خانی شد. در فیلم چرخ بازیگر نیز که به کارگردانی خانی بود علاوه بر نوشتن اغلب پرده‌ها موفق به بازی گرفتن از بازیگران شد که پس از آن طرز کار وی مورد توجه قرار گرفت. سپس با دستیاری مرحوم جلال مقدم در فیلم سه دیوانه فعالیت هنری خود را ادامه داد و پس از بیست و اندی سال کار در تئاتر و سینما اولین فیلم سینمائی خود را ساخت. او در ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ به علت بیماری آلزایمر درگذشت.(از ویکی پدیا ) از فیلمهای معروف او می توان به غریبه و خروس و کاکو نام برد مجموعه داستانهای گنبد حلبی در سال 1341 نوشته شده است که آپلود این کتاب به همه دوستان کتابناکی تقدیم می گردد. حق تکثیر : ت‍ه‍ران‌: نشر مروارید‏‫، ۱۳۴۱
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری