گنجینه ی آثار تاریخی اصفهان

گنجینه ی آثار تاریخی اصفهان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لطف الله هنرفر

توضیحات

آثار باستانی و الواح و کتیبه‌های تاریخی در استان اصفهان از استاد هنرفر پژوهش‌ها و جستارهای بسیاری به ویژه درباره شهر تاریخی اصفهان به یادگار مانده است؛ مشهورترین آنها کتاب «گنجینه آثار تاریخی اصفهان» است که صورت کاملی از کلیه آثار تاریخی آن شهر را با شرح مفصّلی ارائه داده و جامع‌ترین کتابی است که درباره آثار و ابنیه تاریخی اصفهان به رشته تحریر درآمده‌ است. این اثر که رساله پایان‌نامه دوره دکترای استاد هنرفر است در سال 1344 خورشیدی به عنوان برترین کتاب سال برگزیده شد. مؤلف در این کتاب به کتب مهمی که از قدیم الایام ایرانیان یا جهانگردان خارجی درباره اصفهان نوشته‌اند مراجعه کرده و با اطلاع از مندرجات آنها کتاب را به سلک تحریر کشیده است. این کتاب پیشتر به صورت ناقص و با کیفیت نامطلوب در سایت قرار گرفته بود. حق تکثیر: اصفهان، 1350
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری