گنجینه عکس های تاریخی

گنجینه عکس های تاریخی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کیانوش کیانی هفت لنگ

توضیحات

کتاب "گنجینه عکس‌های تاریخی" حاوی مجموعه ای از عکس های تاریخی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران منتشر شد. این کتاب حاوی بیش از 150 عکس از دوران قاجاریه است که دکتر کیانوش کیانی هفت لنگ، آن را گردآوری کرده است. تصاویری از جشن های مشروطه، مراسم های سلام به مناسبت اعیاد مختلف در کاخ‌های شاهان قاجار، مراسم روضه، فاتحه خوانی میرزا حسن شیرازی و مراسم برافراشتن بالن در سال 1312 هجری قمری در تهران و تصاویری از ناصرالدین شاه، مظفر الدین شاه و احمد شاه قاجار در حالت‌ها و مکان های مختلف از جمله عکس‌های این کتاب است که در حال حاضر نسخه اصلی آنها در گنجینه عکس سازمان اسناد و کتابخانه ملی نگهداری می‌شود. شرحی از تاریخ ورود عکاسی به ایران و افراد موثر در گسترش آن از جمله دیگر بخش های این کتاب است که قدیمی ترین عکس آن مربوط به سال 1254 قمری است. حق تکثیر: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، اسناد بهارستان : سال اول ، شماره دوم ، 1390
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری