معنی و مفهوم خدا در ادیان مختلف

معنی و مفهوم خدا در ادیان مختلف

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

با خواندن این کتاب می توانید درباره خدایان مختلف در انواع ادیان از غیر الهی تا الهی به اندازه مفیدی اطلاعات کسب نمایید. سخن نویسنده : در این متن به بحث در رابطه با معنی و مفهوم خدا م پرداخته میشود. باخواندن این کتاب به راحتی می توانید بفهمید که انسان ها به هر حال به هر شکلی نیازمند خدایی هستند که به آن تکیه کنند. خدا و دین از احتیاجاتی معنوی ، و همیشگی انسان ها بوده ، چراکه انسان به طور ذاتی خداجوست و به دنبال منشاء و مبداء می گردد و می خواهد تا بداند. با باور بر اینکه خدایی هست ، می توانیم بر این بحث تکیه کنیم که همه ی ما پیشتیبانی داریم و هیچ چیز بی حکمت نیست. چیزی که در همه ادیان دیده شده ؛ تایید خداست که در هر دین به نوع بخصوصی تعبیر شده است و مفهوم خداوند در آنها مشابه و به مقدار کمی متغییر و متفاوت است. با توجه به میزان درک و فهم افراد و این موضوع که خداوند و دین ، اجرای تکالیف دین و در کل اعمال دینی شما را تنها با درک و فهم قلبی و قبلی از آن می خواهد و با توجه به آنکه انسان نیازمند خدا بوده و از پایه و ذات خویش خداجوست. میتوان گفت که حدودا تمامی ادیان الهی و غیر الهی همگی به نوعی دارای یک معبود و خدا هستند. به همین خاطر می توان به راحتی فهمید که تا به حال بیش از هزاران خدای مختلف و متفاوت در دنیا وجود داشته اند .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری