برج

برج

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

جوکلین مدیر کلیسا مدیر برنامه ساخت یک برج در کلیسای بزرگ است که هزینه اون توسط عمش خانم الیسون که یکی از میسترس های سابق دربار شاه بوده تامین میشه. برنامه علیرغم مخالفت بسیاری از جمله معمار بنای منار روجر ماسون ادامه داره. کلیسا منابع کافی برای بنای برج نداره اما جکلین که ظاهرا روانپریشه فکر میکنه که از جانب خدا داره بهش وحی میرسه و انتخاب شده که این برج رو بسازه تا مردم رو به خدا نزدیک کنه. در میانه راه جوکلین به بیماری سل مبتلا میشه و دچار عفونت در نخاعش میشه..اما اون درد نخاعش رو به ماواالطبیعه و مجازات الهی بخاطر تاخیرش در بنای بررج نسبت میده. در طول داستان جوکلین از میلی که به گودی پانگال زن یکی از خادمان کلیسا که مردیست مفلوج پیدا میکنه و این امر باعث عذاب روحی جوکلین میشه. از اون یه قدیسه تو ذهنش میسازه ولی بعد که پی میبره با معمار ماسون سر و سری داره طاقتش طاق میشه. حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: دن‍ی‍ای‌ م‍ادر‏‫، ۱۳۶۹.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری