گل سرخها

گل سرخها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهران برزوئی

توضیحات

زن جوانی در روستای کوه تنه شوهرش را می کشت و راه شالیزار که به طرف جنگل ختم می شود فرار می کند ... کل شالیزار حدودا به دویست قطعه کوچک و بزرگ یک تا پنج خویزی تقسیم می شود اکثر روستائیان صاحب زمین هستند شالیزار دارای پنج شاهراه عمودی و سه شاهراه افقی و چندین راههای باریک عمودی است. شاهراهها حداکثر چهل سانتی مترپهنا دارد اب شالیزار از رودخانه محل که سیاهرود نام دارد به اضافه یک آبندان تامین می شود و سه جوی اب از کنار سه شاهراه افقی از سر هر قطعه زمین می گذرد. زن بعد از بیست متری سر اولین شاهراه افقی که به دو قسمت چپ و راست تقسیم می شود لحظه ای ایستاد اطراف جلوی چشمانش را خوب نگریست بعد به سمت چپ اولین شاهراه عمودی تلو تلو خوران به دویدن ادامه داد صد متری جلوتر خانواده مش داود دم جوی اب مشغول شست و شوی دست و پاهایشان بودند انها با دلهره زن در حال دوان را که به انها نزدیک می شد زیر نظر داشتند فکر می کردند که زن احتمالا برای انها خبر بدی را پیغام دارد به علت تلو خوردن زن نمی شد خوب به هویتش پی برد محبوبه عروس مش داود چند قدمی جلو گذاشت و بعد به طرف جمع نگاه انداخت و گفت.. زیباست دختر حاج رحیم... بعد با نگرانی و وحشت قدمهای سنگین به طرف زیبا بر داشت و وقتی او کاملا روبرویش ترمز کرده بود محبوبه به صورت خون الود و درب و داغان زیبا نگاه کرد و با دلسوزی دست روی شانه های او گذاشت و پرسید... زیباجون چی شده ... اه... کدوم بی رحم ترا کتک زده.. کجا حق تکثیر: داستان نوشته خودم مهران برزوئی کوتنائی است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری