گل باوینه

گل باوینه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فریده چراغی

توضیحات

مجموعه اشعار بختیاری ادبیات بومی ایران زمین در دهه های اخیر مورد توجه بسیاری ـ به خصوص زبان شناسان ـ قرار گرفته است. در این میان فرهنگ و ادب بختیاری، هم به لحاظ اصالت واژگانی و هم به لحاظ غنای معنایی جایگاه ویژه ای دارد. کتاب گل باوینه حاصل تلاش های پیگیر نخستین بانوی صاحب دیوان بختیاری بانو فریده چراغی می باشد که به خوبی می توان دو خصوصیت پیش گفته را در آن به نظاره نشست. هم چنین به احتمال قریب به یقین این کتاب نخستین مجموعه ی شعر بختیاری است که به صورت الکترونیک در فضای مجازی با اجازه و پیشگامی شاعر ارجمند آن نشر داده می شود. امید است که ارایه ی این کتاب اسباب آشنایی هر چه بیش تر مردم سرزمین مان با ادبیات فولکور ایران زمین را فراهم آورد. حق تکثیر: این اثر با اجازه ی کتبی مولف ـ که درون نسخه ی الکترونیکی کتاب موجود است ـ نشر داده می شود
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری