مقدمه ای بر آموزش شبکه اجتماعی Google+

مقدمه ای بر آموزش شبکه اجتماعی Google+

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

شبکه های اجتماعی روز به روز در میان کاربران اینترنتی جای خود را باز کرده اند تا جایی که رقبای این کار دیگر شرکت های معمولی نیستند، بلکه غول های اینترنتی مانند گوگل و فیس بوک هستند که طرفدارای خاص خود را یافته اند. در این میان شبکه اجتماعی غول اینترنتی، گوگل، به نام گوگل مثبت که تقریباً چندسالی میشود که پا به عرصه وجود گذاشته است، دارای امکانات بسیار بهتری نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی است. در این کتابی که شما قصد دانلود و خواندن آن را دارید، نحوه استفاده از Google+ و امکانات و قابلیت های آن را به صورت تصویری و همراه با توضیحات تکمیلی خواهید خواند. با خواندن این کتاب می توانید به راحتی اقدام به ثبت نام در Google+ کنید و صفحه نمایه و حلقه های خود را مدیریت کنید، و پس از آن اقدام به اشتراک گذاری مطالب، عکس ها، فیلم ها و پیوندهای خود در این شبکه اجتماعی نو ظهور اما قدرمتند کنید. دقت کنید که باز پخش این کتاب فقط با اشاره مرجع فارسی آن، یعنی Webnology.ir امکان پذیر است. حق تکثیر: بازپخش این اثر با در نظر داشتن لینک به سایت مترجم این کتاب (Webnology.ir) بدون ایراد می باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری