Stellar Phoenix JPEG Repair 5.0.0.0

Stellar Phoenix JPEG Repair 5.0.0.0

  • کاربرد : نرم افزار تعمیر تصاویر
  • نسخه :Version 5.0.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Stellar Information Technology
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Stellar Phoenix JPEG Repair بهترین نرم افزار موجود برای بازگردانی و تعمیر تصاویر با فرمت JPEG یا JPG می باشد. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تصاویر صدمه و آسیب دیده تان را تعمیر کنید. این نرم افزار می تواند تصاویر شما را از فلش مموری، مموری کارت،هارد درایو کامپیوتر یا هر فضای ذخیره سازی دیگر بازیابی کرده و تصاویری که قابل اجرا نیستند، محتوایشان آسب دیده یا ساختارشان دچار مشکل شده را تعمیر کند. این نرم افزار از قابلیت اسکن بهینه نیز بهره می برد که نتایج خروجی دقیق تری را در مدت زمان بسیار کمی ارائه می کند. می توانید تصاویر بازیابی یا تعمیر شده را در هر بخش یا فولدر از ویندوز خود ذخیره کنید و از گزینه های مختلف موجود در بخش ذخیره سازی بهره ببرید. پیش از ذخیره تصاویرتان می توانید از امکان پیش نمایش نرم افزار استفاده کنید که به شما امکان آن را می دهد تا مطابقت تصویر مورد نظرتان را بررسی کنید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده. یک نوار پیشرفت در قسمت بالایی نرم افزار قرار دارد که وضعیت پیشرفت در فرآیند های اسکن و ذخیره سازی را لحظه به لحظه نمایش می دهد.ویژگی های نرم افزار Stellar Phoenix JPEG Repair:

تعمیر چندتایی تصاویر با فرمت JPEG به صورت هم زمان

تعمیر و استخراج Thumbnails تصاویر

تعمیر اطلاعت و ساختار تصاویر

نمایش پیش نمایشی از تصاویر JPEG که صدمه دیده اند

سازگار با ویندوز های XP , Vista , 7 , 8 , 8.1 , 10

Description

Stellar Phoenix JPEG Repair is the best JPEG recovery software to repair corrupted or damaged photos, images and picture files, having JPEG file extension. It does not modify or edit original image formatting.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری