Clipboard Box 5.0.5

Clipboard Box 5.0.5

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت بر حافظه کلیپ بورد
  • نسخه :Version 5.0.5
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Dreamfly Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

حافظه Clipboard در ویندوز، بخش مجزایی از حافظه است که اطلاعات مربوط به دستور Copy را در خود ذخیره و نگهداری کرده و با دستور Paste آن ها را در مکان مورد نظر بازنشانی می کند. با توجه به اینکه به صورت پیش فرض در سیستم عامل ویندوز فقط یک حافظه ی Clipboard وجود دارد، بنابر این با انجام عمل کپی جدید، داده های جدید جایگزین فایل های قدیمی تر موجود در کلیپ بورد می شوند و بدین ترتیب امکان دسترسی به اطلاعات قبلی وجود ندارد.
شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که به چنین مشکلی برخورد کرده باشید و مجبور شوید عمل کپی های خود را بارها و بارها تکرار کنید. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر تعداد حافظه ی Clipboard ویندوز از یک به چندین حافظه افزایش یابد، چقدر کار شما ساده تر می شود؟
متأسفانه در ویندوز امکان افزایش حافظه های Clipboard وجود ندارد بنابراین لازم است که از نرم افزار های جانبی دیگر جهت انجام این کار استفاده نماییم.
Clipboard Box نام نرم افزاری مفید و کم حجم از کمپانی Dreamfly Software است که تعداد حافظه های Clipboard ویندوز شما را از یک به 100 ارتقاء داده و استفاده از این حافظه را ساده تر می کند.

این نرم افزار با ایجاد کلیپ بوردهای مجازی، مشکل کمبود حافظه ی کلیپ بورد ویندوز را برطرف نموده و شما را به انجام اعمال کپی بیشتر ترغیب می کند. این برنامه نیازی به تنظیمات خاص نداشته و بلافاصله پس از نصب با قرار گرفن در System Try و حافظه ی ویندوز، کلیه دستورات کپی کاربر را مدیریت می کند.
این برنامه کلیه دستورات Copy را به طور خودکار در لیست حافظه های کلیپ بورد خود ذخیره و لیست کرده و برای کاربر به صورت تصویر به نمایش می گذارد، حال جهت انتخاب داده مورد نظر کافیست بر روی اطلاعات مورد نظر خود کلیک کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Clipboard Box:
- دارای محیط کاربری ساده
- قابلیت ارتقاء حافظه های Clipboard ویندوز تا 100 عدد
- قابلیت ذخیره ی متون و تصاویر
- پشتیبانی از قابلیت HotKey جهت استفاده سریع تر از دستورات Copy و Paste از طریق کیبورد (Ctrl+C) و (Ctrl+V)
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

Clipboard Box is a software that allows you to save data. Clipboard Box has the ability to save 50 clips, instead of just one.

Everybody need Clipboard Box, especially for programmer and officer. The Windows has only one clipboard to let you save your data, but now Clipboard Box can save 50 clips that can be easily copied and pasted.

Here are some key features of "Clipboard Box":
- Clipboard Box has 100 clips to let you save your data.
- Can save any text or images.
- Cute MAC's GUI(graphic user interface)
- Easy-To-Use Inteface ,just by clicking item to finish retrieving.
- Can save and load items whatever you like.
- Can set your own options as you like.
- You have the power to paste item using your own designed HotKeys.
- The Window can be resized as you like.
- The Window can hide automatically when reached the edge of screen.
- Hotkeys to switch options.
- You can save to any folder as you wish.
- You can modify every items in detail window,then apply it.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری