Coolmuster Data Recovery 2.1.15

Coolmuster Data Recovery 2.1.15

  • کاربرد : نرم افزار بازیابی اطلاعات
  • نسخه :Version 2.1.15
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Coolmuster Studio
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند، در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده است. برای بسیاری از مردم، حذف شدن و یا از دست رفتن داده‌ها، می‌تواند یک فاجعه‌ی روزمره باشد. به خصوص اگر از این داده‌ها، نسخه‌ای پشتیبان در دست نداشته باشید. اما به کمک Coolmuster Data Recovery، می‌توانیم این مژده را به شما بدهیم که حتی در صورت از دست رفتن کامل داده‌ها، شما به آسانی قادر هستید آنان را بازگردانی کنید! نرم افزاری که در این مطلب برای شما در نظر گرفته‌ایم، قادر است انواع داده‌های حذف شده شما را به سادگی ریکاوری کند.

Coolmuster Data Recovery می‌تواند انوع داده‌های شما از جمله فایل‌های صوتی، ویدیویی، گرافیکی، فایل‌های فشرده، اسناد متنی، داکیومنت‌ها و به طور کلی تعداد 550 نوع فرمت مختلف را در زمانی کوتاه برایتان بازیابی کند. تنها کافیست که این برنامه را بر روی سیستم نصب کرده و با انتخاب حافظه دلخواهتان، فرآیند بازیابی داده‌ها را آغاز کنید. ویژگی های نرم افزار Coolmuster Data Recovery :

– امکان بازیابی انواع فایل‌های داکیومنت، ایمیل‌ها، فایل‌های صوتی، تصویری، ویدیویی، فایل‌های فشرده و …

– عملکرد فوق‌العاده امن نرم افزار و اسکن عمیق حافظه‌های شما

– راهنمای قدم به قدم نرم افزار تا بازیابی کامل داده‌های از دست رفته

– پشتیبانی کامل از 550 نوع فرمت مختلف

– سازگاری با انواع حالت‌های مختلف از دست رفتن داده‌ها از جمله حذف تصادفی و یا حافظه‌های فرمت شده

– اسکن اتوماتیک و امکان پیش‌نمایش داده‌های بازیابی شده

– سازگاری کامل با BMP, GIF, PNG, JPEG, JPG, TIF, DOC, DOCX, HTM, PDF, PPT, PPTX, RAR, XLS, XLSX, ZIP

Description

Find back all your lost data now - for many people, data losing could be a disaster in the daily life, especially when they're not used to backup files regularly. Now, things can be become more easier once you owned Coolmuster Data Recovery software.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری