TurboMosaic 3.0.4 Professional Edition

TurboMosaic 3.0.4 Professional Edition

  • کاربرد : نرم افزار ساخت تصاویر موزاییکی برای مک
  • نسخه :Version 3.0.4
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : SilkenMermaid Technologies
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار خلاقانه ای برای سیستم عامل مکینتاش می باشد که با استفاده از آن می توانید به ایجاد عکس های موزاییکی بپردازید. کیفیت خروجی این برنامه کاربردی، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. عکس‌های موزاییکی با کنار هم قرار دادن تصاویر کوچکتر ایجاد می‌شوند. غالبا با زوم کردن بر جزئیات اینگونه عکس ها می توان جزئیات به خصوصی را مشاهده کرد. با استفاده از چنین قابلیتی به سادگی می توان عکس های مفهومی ساخت و آن ها را به اشتراک گذاشت. هنگامیکه یک عکس موزائیکی را از فاصله دور تماشا می‌کنید، با منظره‌ای منحصربفرد مواجه می‌شوید، اما هنگامیکه آن را از نزدیک تماشا می‌کنید، تصاویر کوچکِ آن به وضوح قابل مشاهده هستند. این نرم افزار 6 سال است که منتشر شده است و بیش از 1 میلیون کاربر آن را دانلود کرده اند. هم چنین 60 هزار از این کاربر ها نسخه پولی برنامه را خریده اند تا از تمامی امکانات آن استفاده نمایند. کیفیت تصاویر ایجاد شده توسط این برنامه بسیار بالاست.

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار TurboMosaic:
- کیفیت بالای عکس های ایجاد شده
- قابلیت ایجاد تصاویری برای مصارف غیرتجاری
- دارای میلیون ها کاربر از سراسر جهان
- امکان ایجاد تصاویری برای مشتریان یا اشخاص ثالث
- پشتیبانی از حداکثر کیفیت خروجیِ 15000 پیکسل در 15000 پیکسل
- رابط کاربری فوق العاده
- امکان ایجاد تصاویری برای کسب و کارها و سازمان‌ها
- دارای نسخه پرمیوم
- و ...

اما وجه تمایز TurboMosaic نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
رابط کاربری ساده و آسان به همراه حجم کم نرم افزار سبب شده است تا کاربران زیادی در سرتاسر دنیا جهت ساخت تصاویر موزاییکی از این نرم افزار کاربردی استفاده کنند. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار امکان ایجاد تصاویری برای کسب و کارها و سازمان‌های مورد نظر خود را انجام دهید.

Description

TurboMosaic is a photomosaic software that lets you make the most amazing picture mosaics with little effort — we bet you’d be pleasantly surprised with the quality of results.

What is a Photo Mosaic?
A mosaic is a photo made out of many smaller photos. When viewed from a distance the big picture is prominent whereas when viewed from close up the individual smaller pictures show out distinctly.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری