Alien Skin Software Photo Bundle Collection for Photoshop & Lightroom 01.2018

Alien Skin Software Photo Bundle Collection for Photoshop & Lightroom 01.2018

  • کاربرد : نرم افزار فیلتر تصاویر برای نرم افزار فتوشاپ, لایت روم, المنت و Apple Aperture
  • نسخه :Version 1.2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Alien Skin Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه ای از آخرین نسخه های فیلتر تصاویر برای نرم افزار فتوشاپ, لایت روم, المنت و Apple Aperture می باشد. این فیلتر ها برای تازه کاران, کاربران حرفه ای و ویرایشگران گرافیکی مفید می باشد و با استفاده از آنا ها می توانید به آسانی و با دقت تصاویر خود را پردازش و تزئین کنید. photo bundle شامل تمامی پلاگین های حرفه ای عکاسی می باشد و هر کدام از محصولات ارائه شده باعث افزایش کردش کار با بهبود کیفیت تصاویر, صرفه جویی در زمان و خلاقیت می شود.

Exposure X2 : یک ویرایشگر پیشرفته عکس RAW است که باعث بهبود مرحله گردش کار ویرایش شما می شود و با استفاده از آن می توانید تصاویر خود را به سرعت سازماندهیکنید, عکس های خود را ویرایش و برروی آن ها جلوه های ویژه اعمال کنید.

Snap Art : با تجزیه و تحلیل عناصر بصری و تکنیک های هنرمندان در طول قرن ها, این ابزار جهت ایجاد تصاویر واقعی تولید شده است, که در نگاه اول به نظر می رسد توسط یک انسان ساخته شده است نه یک کامپیوتر.

Alien Skin Eye Candy : اجازه می دهد به آسانی به انجام بسیاری از کارهای طراحی اعم از وب اینترفیس و لوگو های موثر بپردازید. این پلاگین اثرات واقعی از پدیده های طبیعی و ارائه دقیق نتایج زیبایی ایجاد می کند.

Alien Skin Blow Up : این پلاگین برای نرم افزار فتوشاپ, لایت روم و المنت می باشد و باعث زوم تا ۳۶۰۰% بدون ظاهر مصنوعی و لومینسانس می شود.

ویژگی و امکانات Alien Skin Software Photo Bundle :
ایجاد تصاویر واقعی, افزودن جلوه های ویژه به تصاویر
پلاگین های حرفه ای برای برای نرم افزار فتوشاپ, لایت روم و المنت
طراحی بادقت جلوه های بصری
ایجاد افکت های خلاقانه
افزایش سایز تصاویر بدون افت کیفیت
برای مشاهده اطلاعات کامل Alien Skin Software Photo Bundle به اینجا مراجعه کنید

لیست نرم افزارهای این مجموعه:

Alien Skin Blow Up

Alien Skin Exposure X3

Alien Skin Exposure X3 Bundle

Alien Skin Snap Art

Description

The Photo Bundle includes all of our award-winning photography plug-ins: Blow Up, Exposure, Snap Art, Eye Candy. Each of these products enhances a professional workflow by improving image quality, saving time, and providing creative freedom. In combination, these products are even more effective.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری