Wondershare Streaming Audio Recorder 2.3.7.1

Wondershare Streaming Audio Recorder 2.3.7.1

  • کاربرد : نرم افزار ضبط صدای در حال پخش از کامپیوتر
  • نسخه :Version 2.3.7.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Wondershare Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

در بسیاری موارد کاربران احتیاج پیدا می کنند که صدایی که در حال پخش از کامپیوتر است را ذخیره کنید این ضرورت در هنگامی که به فایل صوتی در حال پخش دسترسی میسر نیست اهمیت دو چندانی پیدا می کند، مانند فایل های صوتی که از طریق اینترنت پخش می شوند و یا سی دی های صوتی که به نوعی فایل های آن ها محافظت شده است و امکان کپی برداری از فایل های صوتی نیست شما با پخش فایل و ذخیره سازی فایل در حال پخش می توانید به فایل صوتی دست یابید. نرم افزار Wondershare Streaming Audio Recorder به شما توانایی ضبط هر صدایی که در کامپیوترتان پخش می شود را می دهد. می توانید به راحتی با استفاده از این نرم افزار صداهای آنلاین یا صداهایی که از هارد شما پخش می شود را ضبط کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و بصری است که امکان استفاده هر دو دسته از کاربران مبتدی و حرفه ای را فراهم می کند. این نرم افزار صدا را در فرمت های مختلف MP3, AAC, WMA, WAV و OGG ضبط می کند. بعد از ضبط صدا می توانید توسط پلیر داخلی نرم افزار صدای ضبط شده را بشنوید و در صورت نیاز آن را به چندین قسمت جدا تبدیل کنید. همچنین می توانید این برنامه را برای ضبط خودکار زمان بندی کنید و برای آن زمان شروع و پایان ضبط صدا را تعیین نمایید. همچنین می توانید تنظیم کنید که پس از پایان یافتن ضبط صدا، کامپیوتر به صورت خودکار خاموش شود. این نرم افزار برای پردازش صوتی به میزان بالایی از CPU و حافظه سیستم برای پردازش صوتی خود نیاز ندارد و دارای زمان پاسخ دهی خوبی نیز می باشد و آهنگ های صوتی را در کیفیت خوبی ذخیره می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare Streaming Audio Recorder:
- توانایی ضبط هر صدایی که در کامپیوترتان پخش می شود
- دارای یک رابط کاربری ساده و بصری
- امکان ضبط صدا در هر یک از فرمت های مختلف MP3, AAC, WMA, WAV و OGG
- قابل استفاده برای هر دو دسته از کاربران مبتدی و حرفه ای
- امکان شنیدن صدای ضبط شده توسط پلیر داخلی نرم افزار و تقسیم کردن آن به چند قسمت جدا در صورت نیاز
- امکان زمان بندی ضبط خودکار صدا
- امکان تنظیم کردن نرم افازر به گونه ای که پس از پایان یافتن ضبط به صورت خودکار کامپیوتر را خاموش نماید
- استفاده از میزان کمی از CPU و حافظه سیستم و دارای زمان پاسخ دهی بسیار خوب
- ذخیره ی آهنگ های صوتی در کیفیت بالا
- و ...

Description

Wondershare Streaming Audio Recorder is a program which allows you to record audio from speakers, radio, movies and others. It can be used by both rookies and skilled users.

The interface of the program is clean and pretty intuitive. Once you record audio stream, you can preview it in the library and save it to one of the numerous file types supported by the app, such as MP3, WMA, WAV, M4A and OGG.

Furthermore, you can schedule a recording session by establishing the start and end time, make Wondershare Streaming Audio Recorder automatically power off the computer when the task is done, as well as minimize it to the system tray area.

In addition, you can create ringtones and playlists, add a recorded song to the iTunes library, use a search function, view file information, as well as adjust the volume while previewing tracks.

From the 'Settings' screen you can configure audio settings when it comes to the output format, sample rate, encoder and bit rate, enable the tool to automatically split a track when the silence is beyond a user-defined time length, and more. Settings may be restored to their default values.

The audio processing program needs a high amount of CPU and system memory, has a good response time, and delivers audio tracks with a good sound quality. We have not come across any problems during our tests; Wondershare Streaming Audio Recorder did not freeze, crash or pop up error dialogs. Unfortunately, no recent updates have been made.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری