میثاق مرگ

میثاق مرگ

  • 5.0 (2 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ذبیح الله ساعی
  • تعداد صفحه : 51

توضیحات

"میثاق مرگ" رساله ایست در زمینه عقد پیمان دراز مدت راهبردی میان کابل- واشنگتن که بخش نخست این پیمان که شکل مقدمه و پیش زمینه را دارد میان حکومت افغانستان و امریکا به امضأ رسیده و بخش اصلی و اساسی آن که شامل موضوعات نظامی و به ویژه موضوع "ادامه حضور امریکا و نیروهای این کشور در خاک افغانستان" را شامل می شود، قرار است در سال جاری و یا سال آینده و گویا پس از توافق جانبین، به امضا برسد. رسالۀ "میثاق مرگ" که در حقیقت بازتاب فکر جمعی مردم مسلمان افغانستان در قبال عقد پیمان راهبردی با امریکا است، پیمان مذکور را از جهات مختلف با پیامدها و اثرات آینده آن به بحث و بررسی گرفته و نیز موقف اسلام را در زمینه بیان داشته است. این رساله (کتاب) حدود یک سال قبل (ماه دلو 1391هجری خورشیدی) در کابل نشر و به دسترس علاقمندان کتاب قرار گرفته که خوشبختانه استقبال اهل دانش و شهروندان کشور را به همراه داشته است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری