هتل عمو مسعود

هتل عمو مسعود

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نادره افشاری
  • تعداد صفحه : 165

توضیحات

"آنچه پیرامون سازمان مجاهدین خلق نوشته ام"

درباره کتاب: " بجز دو کتابی که به ویژه در رابطه با سازمان مجاهدین خلق نوشته ام «عشق ممنوع» و «زن در دولت خیال» چند داستان و طنز و نوشته پراکنده هم این‌سو و آن‌سو دارم که آنها را در این مجموعه گرد آورده ام. خواسته ام با این کار آنانی را که در جستجوی نوشته‌های من در رابطه با این جریان کهنه و مرده هستند زیاد به زحمت نینداخته باشم!... - نادره افشاری "
درباره نویسنده: " نادره افشاری نویسنده و طنزپرداز ایرانی مقیم آلمان بود. از نادره افشاری آثار متعددی درباره حقوق زنان و مسائل تاریخی و اجتماعی ایران به‌جای مانده است. وی سال‌ها از اعضای فعال و هوادار سازمان مجاهدین خلق بود، اما بعدها متحول شد و به یکی از منتقدین سرسخت مسعود رجوی و تشکیلات مخوف مجاهدین خلق بدل گشت. بانو نادره افشاری در نوزدهم آبان ماه 1391 پس از تحمل یک بیماری طولانی‌مدت درگذشت. "
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری