Multi-Threaded Game Engine Design

Multi-Threaded Game Engine Design

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Jonathan S. Harbour
  • چاپ و سال / کشور: 2010
  • تعداد صفحه : 592
  • شابک / ISBN : 1435454170

Description

Multi-Threaded Game Engine Design shows experienced game developers how to apply multi-thread techniques to game programming technology to improve game performance. Using Direct3D and C++, a sample game engine is created step-by-step throughout the course of the book, and numerous examples illustrate the concepts presented. Detailed screenshots and well documented source code help readers understand the techniques being presented throughout the book. Multi-threading is one of the hottest game development topics today and this book will show students how to apply advanced, cutting edge techniques to their game programming skill set.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری