مقدمه ای بر بی خشونتی

مقدمه ای بر بی خشونتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : توماس وبر / رابرت ج. باروز
  • تعداد صفحه : 22

توضیحات

متن حاضر ترجمه ای از کتاب، "مقدمه ای بر بی خشونتی "، است که توسط "انجمن ویکتوریا برای مطالعه صلح" به چاپ رسیده و اکنون نسخه های چاپی آن تمام شده است . این کتاب ، در شبکه جهانی بصورت مجانی و با اجازه مولفان در اختیار خوانندگان قرار گرفته است . با وجود این که تمرکز اصلی کتاب بر تجربه های استرالیایی و با ارائه مثالهایی است که در استرالیا اجرا شده است، ولی اصول، مشی و روش عمل به کار رفته بصورت جهانی قابل استفاده هستند، فقط شکل ابراز آ نها می تواند متغیر باشد . چون این کتاب برای مخاطبین استرالیایی نوشته شده، تمامی مثال هایی که به "ایجاد صلح مسیحی " است باید به صورت "ایجاد صلح مبتنی بر ایمان " خوانده شود تا این حرکات با حرکات مبتنی بر ایمان در جوامع دیگر (با فرهنگ و زمینه فرهنگی متفاوت) مناسب شوند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری