در انبوه شهرها

در انبوه شهرها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : برتولت برشت
  • مترجم : عبدالرحمن صدریه
  • تعداد صفحه : 97

توضیحات

برتوت برشت، مردی که ژان پل سارتر (فیلسوف و رمان‌نویس فرانسوی) او را بی‌شک بزرگترین نمایشنامه نویس معاصر خوانده، شاعری که تئاتر اروپا را تحت تاثیر قرار داده و نوآوری که هنر تئاتر را دگرگون کرده و راه‌های تازه شگفت به روی نویسنده و بازیگر و تماشاگر گشوده است. او که بعدها بزرگترین نمایشنامه نویس آلمان پس از جنگ نازیها شد، در دهم فوریه ۱۸۹۸ در شهر باستانی آگسبورگ در جنوب آلمان که آن زمان جزو پادشاهی باواریا به شمار می‌رفت، دیده به جهان گشود. مادرش اهل جنگل سیاه و پدرش کارخانه داری سرشناس بود. هنگامی که برتوت زاده شد، خانوادهاش در زمره افراد مرفه آگسبورگ به شمار می‌رفتند. سرنوشت چنین می‌خواست که برشت مسیر دیگری را در زندگی انتخاب کند. مناسبات خانواده‌اش برای او دلپذیر نبود، خیلی زود با اندیشه‌ها، تصورات و قید و بندهای کهنه و فرسوده خانواده خود به مخالفت برخواست.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری