حقیقت یخی

حقیقت یخی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دن براون
  • مترجم : ندا شادنظر
  • چاپ و سال / کشور: اول بهار 1388
  • تعداد صفحه : 490

توضیحات

رمان «حقیقت یخی» اثر دن براون، نویسنده آمریکایی رمان «راز داوینچی»، به فارسی ترجمه و در ایران منتشر شد.براون کتابی با این نام ندارد، بلکه «حقیقت یخی» ترجمه‌ای از کتاب «Deception point» این نویسنده است که چهار سال پیش با نام واقعی خودش (نقطه فریب)، توسط نوشین ری‌شهری به فارسی ترجمه و از سوی نشر «نگارینه» در ایران منتشر شده است. بنابراین ترجمه اخیر دومین ترجمه از این کتاب براون است که با نامی متفاوت روانه بازار کتاب ایران می‌شود.

نویسنده این کتاب را در سال ۲۰۰۱ میلادی منتشر کرده است. در این رمان همانند سایر آثار این نویسنده، ماجرایی راز آلود نقل می‌شود. ناسا (سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا) شهاب‌سنگى را پیدا مى‌کند که زمین‌شناس‌ها می‌گویند حاوى یک فسیل است. و این، یعنی یک پیام: در آن‌جا، در فضا حیات هست. این کشف تبدیل به سلاحى براى از پا درآوردن رقیب انتخاباتى رییس‌جمهور مى‌شود که گفته ناسا نباید چنین بودجه هنگفتى را خرج ولگردى در آسمان کند. در این میان راشل، شخصیت اصلی داستان که دختر رقیب انتخاباتى رئیس‌جمهور است و در یکى از ادارات اطلاعاتى کار مى‌کند همراه با چند دانشمند بزرگ دیگر به رازى پى مى‌برد که می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد.

دن براون نویسنده ۴۵ ساله آمریکایی، در عمر خود، کارهای متفاوتی از جمله معلمی و آهنگسازی را تجربه کرده است. او اولین کتاب خود را در سال ۱۹۹۸، با نام «دژ دیجیتالی» (Digital Fortress) منتشر کرد و تا به امروز چهار رمان دیگر نیز به رشته تحریر در آورده است.انتشار کتاب «راز داوینچی» (The Da Vinci Code) از این نویسنده در سال ۲۰۰۳ میلادی، جنجال‌های فراوانی بر انگیخت و با اعتراض کلیسای کاتولیک مواجه شد. یک فیلم سینمایی با همین نام نیز بر اساس این کتاب ساخته شده است که در سال ۲۰۰۶ به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی جهان تبدیل شد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری