Luxand FaceSDK 6.4.0

Luxand FaceSDK 6.4.0

  • کاربرد : قلبلیت تشخیص چهره و شناسایی بیومتریک مبتنی بر چهره بسازید.
  • نسخه :Version 6.4.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Luxand Development
  • سال تولید : 2018

توضیحات

توسعه دهندگان C++, C#, Objective C, VB, Java و Delphi را قادر می سازد برنامه های ۳۲ و ۶۴ بیتی برای وب, ویندوز, لینوکس, MacOS X, iOS و اندروید با قلبلیت تشخیص چهره و شناسایی بیومتریک مبتنی بر چهره بسازند. FaceSDK در صدها برنامه برای شناسایی و تصدیق هویت کاربران با وب کم, تطبیق چهره در پایگاه داده عکس, تشخیص خودکار ویژگی های صورت در ویرایشگر های گرافیکی و تشخیص چهره در تصاویر ثابت و جریان ویدئو استفاده می شود. FaceSDK برای ساخت سیستم های کنترل شناسایی امن, نظارت و ساعت حضور غیاب قابل استفاده می باشد. FaceSDK تحت شرایط نوری مختلف طراحی شده است و در زیر نور روز, فلورسانس و نور رشته ای به خوبی کار می کند.

پشتیبانی از پلت فرم موبایل:

این کامپوننت از دو پلت فرم محبوب موبایل پشتیبانی کرده و به توسعه دهندگان تلفن همراه اجازه می دهد تا برنامه هایی جهت تشخیص مردم با استفاده از دستگاه های اندرویدی و IOS ایجاد کنند.

تشخیص چهره:

کتابخانه موجود می تواند چهره های مختلف را مقایسه کند و به شما اجازه می دهد تا چهره انسان را در تصاویر ثابت و جریان ویدئویی با استفاده از یک پایگاه داده شناسایی کند.

ویژگی و امکانات Luxand FaceSDK :
شناسایی چهره و ردیابی در جریان ویدئویی زنده
تشخیص چهره پایدار مستقل از شرایط نوری
تشخیص چهره سریع و دقیق در عکس و فیلم
تشخیص سریع چشم در عکس و فیلم
تشخیص ۶۶ ویژگی صورت, ویژگی ردیابی صاف صورت در ویدئو
تشخیص خودکار جنسیت در عکس و فیلم
پشتیبانی از هر وب کم در بازار, از جمله دوربین های MJPEG و IP cameras
طیف گسترده ای از توابع برای دستکاری و تبدیل تصاویر

Description

Detect and Recognize Faces with Luxand FaceSDK. FaceSDK enables Microsoft Visual C++, C#, Objective C, VB, Java and Delphi developers to build 32-bit and 64-bit applications for Web, Windows, Linux, macOS, iOS and Android with face recognition and face-based biometric identification functionality.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری