Raxco PerfectRegistry 2.0.0.3119

Raxco PerfectRegistry 2.0.0.3119

  • کاربرد : نرم افزار بهینه ساز رجیستری ویندوز
  • نسخه :Version 2.0.0.3119
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Raxco Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری جهت بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد که با رفع خطاهای رجیستری و ارتقا عملکرد کامپیوتر، سرعت پایین سیستم را بهبود می بخشد . نرم افزار PerfectRegistry رجیستری ویندوز را Defrag و پاکسازی می کند و در نهایت عملکرد رایانه را با جلوگیری از هنگ کردن و فریز شدن، بهبود می بخشد . با رفع خطاهای ویندوز رجیستری قدرت پاسخگویی کامپیوتر به مراتب بیشتر خواهد شد . Raxco PerfectRegistry با استفاده از موتور اسکن قدرتمند خود تنها با یک کلیک رجیستری ویندوز را جستجو می کند و خطاهای موجود در آن را برطرف می سازد و نرم افزار ها را سریعتر در اختیار کاربرامن قرار می دهد . در نتایج فعالیت نرم افزار Raxco PerfectRegistry، سیستم کامپیوتر کاربران بسیار روان تر پیش خواهد شد و نرم افزار محیط ثابت و آرامی را برای سیستم فراهم خواهد کرد . همچنین نرم افزار PerfectRegistry دارای قابلیت بک آپ گیری می باشد که به کاربران اجازه خواهد داد تا در صورت بروز مشکل رجیستری سیستم خود را به حالت قبلی خود دانگرید نمایند . اگر سیستم کامپیوتری شما هنگ می کند و یا بدون هیچ دلیلی از کار می افتد و یا پیغام Blue Screen دریافت می نمایید، رجیستری ویندوز شما نیز آسیب دیده است .



ویژگی های نرم افزار Raxco PerfectRegistry :

– ارتقا و بهینه سازی عملکرد کلی کامپیوتر

– رفع خطاهای نامعتبر رجیستری

– دفرگ کردن و جمع و جور کردن رجیستری ویندوز

– ارتقا سرعت پاسخگویی دستگاه

– جلوگیری از کرش کردن و پیغام Blue Screen و دیگر خطاها

– و …

Description

Improve application response times by cleaning invalid registry errors. PerfectRegistry gives you faster access to your programs and applications by using an advanced scan engine to detect and fix invalid registry entries automatically with a click.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری