گزیده داستانهای اصول کافی

گزیده داستانهای اصول کافی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

تالیف: ابوجعفر محمد بن یعقوب بن اسحاق کلینی معروف به کُلِـینی، شیخ کلینی، ثقه‌الاسلام کلینی (ولادت در سال 258 هجری قمری / 249 شمسی ) شیخ کلینی مشهورترین دانشمند و فقیه و محدث شیعه در نیمه اول قرن ۴ (قمری) بوده و کتاب الکافی وی یکی از کتب اربعه شیعه (چهار کتاب روایی شامل احادیث) است. سه کتاب دیگر : "من لایحضره الفقیه" از شیخ صدوق و "تهذیب الاحکام" و "الاستبصار" از شیخ طوسی میباشند. سرفصل های این کتاب: اندیشیدن و فکر کردن ارزش علم و دانش توحید خداشناسی و مسائل اعتقادی دعا و نیایش مسئولیت ما دربرابر قرآن مسائل کلی امامت و رهبری نگاهی بر کمالات چهارده معصوم (ع) نگاهی بر زندگی چهارده معصوم (ع) ویژگیهای اسلام و مراحل و خصال ایمان مسائل گوناگون اخلاقی عبرتها و پندهای گوناگون اهمیت همسایه داری و نیکی به پدر و مادر اندرزهای حکیمانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری