مبانی بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی

مبانی بیوتکنولوژی و کشت بافت گیاهی

  • 1.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مولف : محسن فرشادفر / غلامرضا بخشی‌ خانیکی
  • تعداد صفحه : 339

توضیحات

یوتکنولوژی را می توان مجموعه ای از روش ها و فنونی دانست که در آن از ارگانیسم های موحود زنده و یا قسمتی از آنها برای تولید ، تغییر فرآورده ها، بهینه سازی گیاهان یا حیوانات و تولید میکروارگانیسم های جدید استفاده می شود.
از منظر فن آوری زیستی نیز، بیوتکنولوژی را می توان به مفهوم استفاده از مهندسی ژنتیک در تولید گونه های جدید میکروارگانیسم ها، گیاهان و حیوانات دانست که طی این روش، ژن های خاصی از یک موجود زنده به دیگری انتقال می یابدو بدین ترتیب صفات خاصی در یک گونه جدید ظاهر می شود که نتیجه آن ایجاد یک نوع ارگانیسم با صفات ژنتیکی کاملا مشخص است.
اخیرا دانشجویان رشته های منابع طبیعی و کشاورزی علاقه ی بسیاری به مباحث بیو تکنولوژی نشان داده اند و از این رو با قرار دادن کتابی در این موضوع، سعی میکنیم منبعی جهت کسب اطلاعات دقیق در این مورد را در اختیار عزیزانی که به مباحث اینگونه علاقمندد قرار دهیم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری