هفت روز با یک روح

هفت روز با یک روح

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پیام بخشعلی

توضیحات

هفت روز با یک روح،آخرین کتاب پیام بخشعلی پس از کتاب موفق آن سو تر از دیوار میباشد حق تکثیر: این کتاب با هدف کمک به موسسه ی بیماران سرطانی ،توسط خود نویسنده نشر الکترونیک گردیده است . سلام دوست نادیده ام؛ خوشحالم که تو این دنیای شلوغ و پر از گرفتاری که دیگه آدماش وقتی برای همدیگه ندارن و حتی دوست داشتنم از یاد بردن، وقت گرانبهاتو در اختیار من و کتابم گذاشتی. میدونم که این کتاب به صورت کاملا رایگان به دستت رسیده. و برای منم همین که با شما آشنا شدم کافیه و دنبال نفع مالی از این ماجرا نیستم . فقط یک خواهش کوچیک ازت دارم و اون اینه که اگه دوست داری و دلت راضیه هر مبلغی که دوست داری ،از هزار تومن تا اونجا که کرمت یاری میکنه به این حساب واریز کن و اینو بدون که کمکت برای درمان بیماران سرطانی تو موسسه ی بهنام دهش پور ،مصرف میشه. اگرم که اعتماد نداری و فکر میکنی کمکت ممکنه تو راه دیگه ای خرج بشه اشکال نداره، آستیناتو بالا بزن و بیا به http://www.behnamcharity.org.ir : این آدرس اونجا میتونی با پر کردن فرم با هر توانایی و زمانی که داری بری و به این افراد کمک کنی. اگرم که نه اون هزار تومنو داشتی و نه وقتشو، بازم اشکال نداره ، فقط اگه یه روزی یه جایی دلت شکست و فکر کردی به خدا خیلی نزدیکی برای تمام مریضا دعا کن. ممنون دوست خوبم. امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی پیام بخشعلی  نیکوکار گرامی برای سهولت واریز کمکهای نقدی خود می توانید از شماره مجازی کارت بانک ملی موسسه خیریه بهنام دهش پور جهت انتقال وجه بصورت کارت به کارت استفاده نمایید . شماره مجازی کارت ملی : ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۲۴۷۰
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری