جهان تخطی آشوب هاست

جهان تخطی آشوب هاست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هان شان

Description

. مجموعه حاضر معرفی شاعر ذن بودیست چینی هان شان می باشد . مترجم پیش از این ترجمه هایی از اشعار هان را در نشریات مختلف منتشر کرده بود .این کتاب ترجمه ای از کوهستان سرد سروده این شاعر چینی ست . از وحید ضیایی پیش از این خوانده اید : -33 شعر عاشقانه ( مجموعه شعر – 1384) -آن این عکس ( مجموعه شعر کلاسیک – 1385) -هزل تعلیم است ( پژوهشی در باب طنز – 1386) -فرصت دوست داشتن ( معرفی شاعران زن معاصر جهان – ترجمه ، دوزبانه – 1384) - مویه از لاکپشت های 33 ( مجموعه شعر دو زبانه – 1388 ) - بی سر خط ( منتخب شعر معاصر جهان / ترجمه – 1389) - ... از این قلم خواهید خواند : - از چاسر تا الیوت ( منتخب تاریخ ادبیات قرن هجده تا بیست انگلیستان – ترجمه ) - قبای خسرو ( شرحی بر اشعار ناصر خسرو قبادیانی ) - رستم و راما ( پژوهشی تطبیقی در اسطوره های شاهنامه و رامایانا ) - نی نامک ( شعر کودک – باز آفرینی ابیاتی از مثنوی معنوی ) www.sherastan.com حق تکثیر: این کتاب با اجازه مترجم در اختیار سایت قرار می گیرد .
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری