هنس کوچولو - جلد اول

هنس کوچولو - جلد اول

  • 1.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : یانوش کورچاک

توضیحات

هنس کوچولو پادشاهی است که دوست دارد همه شاد و خوشبخت باشند تا او نیز در سایه آرامش و خوشبختی مردمان سرزمینش کودکی از دست رفته اش را بازیابد. هنس کوچولو داستان تمام کودکان جهان است که همگی در نهایت معصومیت شاهزادگانی هستند که شایسته خوشبختی و شادی هستند اما در دنیایی که حاکمان آن تنها با غرور به خود می اندیشند روی خوشی و آسایش را نمی بیند. کتاب هنس کوچولو نوشته ی یانوش کورچاک کتاب فوق العاده ایست که برای کودک و نوجوان نوشته شده است اما برای هر سنی مناسب است . یانوش کورچاک بسیار زیبا حوادث را شرح داده و هم چنین واژه ها و موضوع های داستان به قدری لطیف و زیباست که هر کسی را تحت تاثیر قرار میدهد . داستان پایان غم انگیزی دارد و این به جاودانه شدنش کمک میکند . این کتاب تصاویر زیبایی دارد که هم حسی ایجاد شده را بیشتر میکند . واژه های به کار رفته درکتاب بسیار ساده و روان است . نثر کتاب بسیار گیراست و ترجمه ی کتاب که توسط آقای بهرام حبیبی صورت گرفته بسیار عالی است . به طوری که هر نسلی از خواندن این کتاب لذت میبرد . حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: نشر توکا، ۱۳۵۷.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری