هانی دانا

هانی دانا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

گردآوری و بازنویسی: علی محمدپور کتاب مصوّر حاضر، از سری «قصه‌های دوست داشتنی»‌ است که به سبک کودکانه و ساده و برای گروه سنّی (ب) تدوین شده است. هدف از نگارش این کتاب‌ها، آشنایی مخاطبان با داستان‌های افسانه‌ای ملّت‌های مختلف است. در این داستان می‌خوانیم: «هانی»، پسر سوم ارباب پیری است که همیشه از طرف برادرهایش مسخره می‌شود. روزی شاهزاده برای پیدا کردن خوش صحبت‌ترین پسر، مسابقه برگزار می‌کند. پسر سوم با وجود مخالفت‌ها و سرزنش‌های برادرانش، خودش را به مسابقه می‌رساند و با رفتار و صحبت‌هایش، دل شاهزاده خانم را به دست می‌آورد و با او ازدواج می‌کند. پیام داستان این است که همیشه با اتّکا به عقل و با اعتماد به نفس می‌توان به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کرد و نباید به حرف‌های منفی دیگران در مورد خود گوش داد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری