تصفیه کننده های خانگی آب

تصفیه کننده های خانگی آب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

سیستمهای تصفیه آب برای حذف طعم، بو و مواد شیمیایی تالیف سازمان بهداشت کانادا مترجم: حسن مهدی انسانها بطور فزاینده ای نگران آلاینده های زیست محیطی و محدودیت روشهای تصفیه آب هستند. از آنجا که آب آشامیدنی سالم و مطمئن برای سلامت انسانها ضروری است، کیفیت شیمیایی و بیولوژیکی آب شرب مصرفی ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هرچند وجود ترکیبات شیمیایی در آب شرب مصرفی ما در اغلب موارد ایجاد نگرانی در خصوص آلودگی و بیماریزایی آن مینمایند اما در واقع، آب خالص و عاری از مواد شیمیایی در طبیعت وجود ندارد. آب یک حلال عمومی شناخته شده و همواره از نقطه نظر ترکیبات شیمیایی و موارد معدنی درحال تغییر میباشد. سیستمهای تصفیه آب در سالهای اخیر جزء وسایل معمولی خانواده ها قرار گرفته و تخمین زده میشود که فقط در کانادا سالانه بیش از یکصد هزار دستگاه از آنها خریداری و مورد استفاده قرار گیرد. این سیستمها دارای قابلیت و کارایی متفاوتی هستند، بطوری که میتوانند بعنوان تضمین کننده سلامت و بهداشت انسان از مخاطرات جدی مطرح باشند و یا اینکه فقط بعنوان یک وسیله روتین آشپزخانه صرفا برای بهبود ظاهر و طعم و بوی آب مورد استفاده قرار بگیرند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری