دروس حکمت

دروس حکمت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید محمدکاظم عصار

Description

. کتابی که در نظر دارید،از تالیفات علامه سید محمد کاظم عصار (استاد سابق دانشگاه تهران) است که با عباراتی ساده و روان به رشته تحریر در آمده است،تا علاقمندان به حکمت اسلامی با خلاصه ای از مهمترین مباحث آن آشنا گردند. در این کتاب یک دوره فلسفه شامل قسمتی از مباحث امور عامّه،و بخشی از الهیات به معنی أخص،را در ضمن تمهید مهمترین قواعد فلسفه با نقل اقوال محققان،و نقد و تحقیق و بیان نظریه ی خویش مورد بررسی قرار می دهد. این کتاب دارای سه بخش است،بخش اول زندگینامه علامه سید محمد کاظم عصار به قلم پروفسور سید حسن امین،که از نزدیک نیز با ایشان آشنا بودند و بخش دوم که رساله ی مورد نظر است در دو بخش به استحضار می رسد. منبع مقالات: نشریه میان رشته ای ، مطالعات اسلامی ، پاییز و زمستان 1377 - شماره 41 و 42 - (26 صفحه - از 363 تا 388) نشریه میان رشته ای ، مطالعات اسلامی ، بهار و تابستان 1378 - شماره 43 و 44 - (68 صفحه - از 203 تا 270)
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری