حکمت مرد فقیر

حکمت مرد فقیر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

Description

... تاهنگامی که یک روز با شکست مواجه شویم، یک شکست عمیق؛ آنوقت تنها این حقیقت بی انتها برای ما باقی می ماند که خدا هست. در آن موقع است که درمی یابیم که او قدرت مطلق، تنها قدوس و نیکوست. انسانی که این حقیقت را می پذیرد و قلباً از آن خوشحال می شود، آرامش می یابد. خدا هست و همین کافی است. هر چه پیش آید خدا هست. کافی است که خدا خدا باشد. فقط انسانی که خدا را به این شکل می پذیرد، قادر خواهد بود خودش را واقعاً بپذیرد. او از قید خواهش های منحصر به خود آزاد خواهد گردید و دیگر هیچ چیز نمی تواند مانع از جریان یافتن اراده ی خدا در او و در خلقت باشد. خواهش هایش ساده تر می شوند و به طور هم زمان درست مثل دنیا بسیط و عمیق می گردد، میل ساده و پاک به خدا که همه چیز را دربرمی گیرد و همه چیز را قبول می کند و دیگر هیچ چیز او را از عمل خلاق جدا نمی سازد. برگرفته از: سایت ایران کاتولیک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری