حکمت در معماری

حکمت در معماری

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایرج نیامیر

توضیحات

در این مجموعه دانسته های حرفه معماری،در حدّ دانایی و توانایی جمع بندی و بسیار خلاصه شده است. با این اشارت امید است دانشجویان و معماران جوان، اول: اهمیت نقش حرفه ای خود را در توسعه و تکامل جامعه ی انسانی دریافته باشند. دوم: توجه ویژه به ندانسته ها در قیاس با دانسته های محدود خود داشته باشند. سوم: متواضعانه شنیدن را به بیان،و دریافت را به ارائه عجولانه متقدم شمارند. ............................................................................................... بخش های این کتاب شامل: -فلسفه ی معماری -دیدگاه روانشناسانه -دیدگاه محیطی و جامع نگر -دیدگاه اقتصادی -دیدگاه مهندسی و فناوری معماری -دیدگاه طراحی معماری حق تکثیر: جز در موارد درج عنوان و نشانی در سایت های دیگر ،چاپ،تکثیر،و یا نقل تمام این کتاب با اجازه مولف مجاز است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری