هم پهلوان هم قهرمان

هم پهلوان هم قهرمان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایمان رجبی

توضیحات

ایمان رجبی متولد(1370-مشهد) فعالیت جدی این نویسنده از 1390 آغاز شد. هم اکنون در چندین مجله و سایت مستقر در مشهد فعالیت دارد. مجموعه داستانک های هم پهلوان هم قهرمان پیرامون زندگی سردار شهید محمد حسن نظر نژاد بابانظر نوشته شده است. مجموعه ی حاضر با دو زبان فارسی و انگلیسی تقدیم حضور می شود. انتشار این کتاب از طرف نویسنده صورت گرفته است. این مجموعه به صورت فلش کارت در چهارمین یادواره ی شهید بابانظر توزیع گردید. یکی از داستانک ها را با هم می خوانیم. سری توی سرها عصر های جمعه اش به کشتی پاچوخه می گذشت. آن قدر پشت به خاک چسبانده بود که سری توی سرها درآورده بود و عضو تیم کشتی استان شد. می برندش مسابقات جام صلح و دوستی کابل. پهلوان تا فینال می رود و نایب قهرمان می شود. برای قهرمانان جشن می گیرند. به مجلس که پا می گذارد می بیند بساط لهو و لعب و مطرب به پا است .می زند بیرون. وقتی بر می گردند مشهد کسی محل به پهلوان و رفیقش نمی گذارد. می بیند ارزش ورزش آمده پایین، کنار می کشد و تا یکسال دنبال ورزش نمی رود حق تکثیر: انتشار از طرف نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری