هنر تئاتر

هنر تئاتر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عبدالحسین نوشین

Description

. این کتاب نوشته عبدالحسین نوشین، نمایش نامه نویس، کارگردان تـئاتر، هنرپیشه، شاهنامه پژوه، مترجم، نویسنده و پژوهشگر ایرانی است. او خود یکی از برجسته ترین چهره های تئاتر معاصر و روشنفکران برجسته ایران بود. کتاب حاضر از کتب مرجع در زمینه تئاتر محسوب میشود،و و نوشین با احاطه ای که بر هنر و ادبیات و نمایش داشت،این کتاب را نگاشته و در آن به اجزا و اقسام تئاتر و تئاتر در ایران پرداخته است. هنر تئاتر مرکب است از چند هنر مختلف: ادبیات ( پیس تئاتر) نقاشی( دکور، لباس، گریم) موسیقی هنر پلاستیک( رقص و نمایش حالات بدن)ا معماری ( دکور های با حجم) و نیز دو فن دیگر که این مجموعه را کامل می سازد سن که مقصود ساختن آلت متنوع برای ایجاد اصوات مختلف ( مانند غرش رعد،خروش دریا، طوفان ،ریزش باران و هزاران صدای دیگر که در طبیعت وجود دارد) می باشد. حق تکثیر: از فوت مولف بیش از 30 سال می گذرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری