هتل عمو مسعود

هتل عمو مسعود

  • 4.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نادره افشاری

Description

"آنچه پیرامون سازمان مجاهدین خلق نوشته ام" درباره کتاب: " بجز دو کتابی که به ویژه در رابطه با سازمان مجاهدین خلق نوشته ام «عشق ممنوع» و «زن در دولت خیال» چند داستان و طنز و نوشته پراکنده هم این‌سو و آن‌سو دارم که آنها را در این مجموعه گرد آورده ام. خواسته ام با این کار آنانی را که در جستجوی نوشته‌های من در رابطه با این جریان کهنه و مرده هستند زیاد به زحمت نینداخته باشم!... - نادره افشاری " درباره نویسنده: " نادره افشاری نویسنده و طنزپرداز ایرانی مقیم آلمان بود. از نادره افشاری آثار متعددی درباره حقوق زنان و مسائل تاریخی و اجتماعی ایران به‌جای مانده است. وی سال‌ها از اعضای فعال و هوادار سازمان مجاهدین خلق بود، اما بعدها متحول شد و به یکی از منتقدین سرسخت مسعود رجوی و تشکیلات مخوف مجاهدین خلق بدل گشت. بانو نادره افشاری در نوزدهم آبان ماه 1391 پس از تحمل یک بیماری طولانی‌مدت درگذشت. " حق تکثیر: اثر پیشتر بطور رایگان در تارنمای نویسنده اثر انتشار یافته است. نوامبر 2008 میلادی، آلمان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری