آموزش ساخت یک وبسایت کاملا رایگان - وردپرس (ویرایش سوم)

آموزش ساخت یک وبسایت کاملا رایگان - وردپرس (ویرایش سوم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امید حسینی

Description

. ویرایش سوم کتاب آموزش ساخت یک وبسایت کاملا رایگان آماده شد. در این کتاب با هم و گام به گام سایتی نسبتا حرفه ای و کاملا رایگان می سازیم . اگر می خواهید سایتی با اطلاعات حساس و مهم داشته باشید توصیه من به شما استفاده از افراد خبره و نیز ارائه دهندگان حرفه ای وبسایت است که البته نتیجه کار به تجربه طراحان سایت و مقدار هزینه شما بستگی دارد . ولی اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید داشتن یک سایت را تجربه کنید و اطلاعات مهمی ندارید توصیه می کنم ابتدا یک سایت رایگان راه اندازی کنید و مزه داشتن یک سایت و یا وبلاگ را با کنترل روی اجزای اون بچشید. کافیست گام به گام همراه با کتاب جلو رفته و به دستورات کتاب عمل کنید . برخی ویژگیهای کتاب : - آموزش بصورت کاملا تصویری بوده و بسیار ساده می باشد. بصورتیکه حتی مبتدی ترین کاربران نیز می توانند تمام مراحل را انجام دهند. - خواندن کامل این کتاب و اجرای همزمان مراحل ، به زمان زیادی نیاز ندارد زیرا تمام مطالب همراه با تصویر بوده و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد. - فرمت این کتاب بصورت pdf بوده و دارای 34 صفحه می باشد. این ویرایش تغییرات اساسی نسبت به ویرایش قبلی داشت که از جمله می توان موارد زیر را برشمرد : - تغییر ارائه دهنده هاست - استفاده از دامین رایگان ارائه شده توسط خود هاست که بسیاری از مشکلات قبلی را مرتفع نموده است - کاهش حجم کتاب حق تکثیر: آزاد برای نشر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری