حرف اول

حرف اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد رضا زجاجی

توضیحات

محمد رضا زجاجی، شاعر، نویسنده و ادیب فرهیخته، فرزانه و درد آشنا متولد دوشنبه 4 آبان ماه 1332 -برابر با 26 اکتبر 1953- در سحرگاه روز میلادش، دگر باره تولدی نو یافت-4 صبح دوشنبه 4 آبان 1388 برابر با 26 اکتبر 2009- و از "کنار زشتان" کوچ کرد. او نیز هم چون پدرانش زود کوچید و فرزندانش را در اوج نیاز به پدر و راهنما و استاد در این دنیای سرشار از تظاهر و فریب و نیرنگ و زشتی تنها گذارد. چنان که می دانم، او نیز پدرش را در جوانی –در زلزله ی تبس- از دست داده بود و پدرش نیز پدرش را در جوانی –بر اثر بیماری-. گمان می کنم سرنوشت این خاندان این گونه رقم خورده که داغ فقدان پدر را در جوانی بر پیشانی داشته باشند. پدرانی که به حق فرهیخته و فرزانه بوده اند. گمان می کنم در این خاندان، پدران فرهیخته، فرزانه، دانشمند، نابغه و آنانی که بر دیگر براداران خویش سر هستند، نباید و نمی توانند و نمی گذارند که زنده بمانند و زندگی کنند... . از وبلاگ صهبا زجاجی http://zojaji.blogspot.com/
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری