حرف زیادی

حرف زیادی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسعود احمدی

توضیحات

حرف زیادی مجموعه گفت و گوهای گروهی از شاعران ، نویسندگان و روزنامه نگارانی چون یزدان سلحشور، مهری شاه حسینی، عبدالله رئیسی، محسن فرجی، داریوش معمار، علیرضا بندری، مهرنوش قربانعلی و ... با مسعود احمدی شاعر است که بعضاً در مطبوعات به چاپ رسیده اند . در این مصاحبه ها عمدتاً به مباحث روز و مورد مناقشه ای چون چند و چون کانون نویسندگان ایران ، ذهنیت غالب روشنفکران ما ، وضعیت فعلی تاریخی و شعر ما ، چگونگی ساختار ذهنی پاره ای از مدعیان پیشگامی و نوآوری عرصه ی شعر و شاعری امروز و دیروز و ... پرداخته شده است .عناوین گفت و گوها عبارت است از: 'درباره مدعیان نوآوری و کانون نویسندگان ایران/ یزدان سلحشور', 'طبیعت و شعر در گفت و گو با شاعران/ مهری شاه حسینی', 'آدم‌های جامعه ما صداهای گوناگون دارند/ یزدان سلحشور', 'این کانون, کانون نویسندگان ایرانی نیست/ عبدالله رئیسی', 'بحران در شعر ادبیات و سیاست فرار مخاطب از شعر/ محسن فرجی', 'شرایط تنگ تاریخی هویت راستین آدم‌ها را برملا می‌کند/ داریوش معمار', 'دهه هشتاد را غربال به دست می‌بینم/ علیرضا بندری', 'درباره نئوکلاسیک‌ها, مدرن‌ها و پست‌مدرن‌ها/ مهرنوش قربانعلی', 'چون خود را عالم دهر می‌دانیم ویراستار نمی‌خواهیم' و 'شاملو شاعر بزرگی است, نه قدیس نه اسطوره/ کیومرث درکشیده, یزدان سلحشور, عنایت سمیعی و مشیت علایی'. حق تکثیر: نشر همراه - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری