هر نویسنده دروغگویی بیش نیست!

هر نویسنده دروغگویی بیش نیست!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مصاحبه باایزابل آلنده : ایزابل آلنده در پرو به دنیا آمد و در شیلی بزرگ شد. خودش می‌گوید: «گرچه دانش آموز برجسته‌ای بودم، اما هرگز مورد تشویق قرار نگرفتم، یعنی کسی ضرورت آن‌را احساس نکرد. در دبیرستان، دوست پسری داشتم که قرار بود با هم ازدواج کنیم.» آن‌گاه با لحن کنایه آمیزی اضافه می‌کند: "سرنوشت من همین بود." در هفده سالگی در مؤسسه‌ای استخدام شد و کارش کپی کردن آمار جنگل‌ها برای سازمان کشاورزی و خواربار جهانی ملل متحد (FAO) بود. می‌گوید: «این کسل کنننده ترین کاری بوده که در زندگی‌ام انجام داده‌ام. زمانی که دو نفر از روزنامه نگاران، در بخش اطلاعات این سازمان، بازنشسته شدند، من از این فرصت استفاده کردم. هم‌زمان با آن به ما اجازه دادند در زمینۀ مبارزه با گرسنگی، برنامه‌ای در تلویزیون داشته‌باشیم. روزی رئیسم نیامد. به من گفتند هر طور شده یک نفر برنامه‌ی تلویزیونی را اجرا کند. در سال‌های شصت، تلویزیون شیلی نوپا بود و از فیلم سینمایی و ویدیو خبری نبود. نوشتۀ مستندی در زمینه‌ی گرسنگی در ایتالیا داشتم. قسمت‌هایی از آن‌را بریدم و یک متن اسپانیایی هم به آن اضافه کردم. به هر ترتیبی بود برنامه برگزار شد. بعد از اجرای این برنامه، به من پیشنهاد شد، هفته‌ای یک برنامۀ پانزده دقیقه‌یی در تلویزیون داشته‌باشم. از این طریق بود که من ژورنالیست شدم، و به دنبال آن بورسیه‌ای جهت تحصیل در رشتۀ رادیو و تلویزیون در بلژیک؛ به من تعلق گرفت.»
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری