آدرس دقیق جهنم را بگو تا راه را گم نکنم

آدرس دقیق جهنم را بگو تا راه را گم نکنم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین مزارعی

توضیحات

این کتاب مجموعه شعر هایی که در سال های 88 و 89 توسط حسین مزارعی سروده شده و می توان به صورت کلی محتوا را به دو دسته سروده های اعتراضی که بیشتر مربوط به مسائل اجتماعی و سیاسی و بخش دیگر سروده های عاشقانه که همراه با رگه های اروتیسم است تقسیم کرد.. اگر تو خود او نباشی ، کدام دلیل به ، ز تو ، برای باورش ای بلند پایه و بزرگ مرد تازی چه میداند که بهشت همان جغرافیای تن توست او به بزرگیِ قضیبش می نازد بی آنکه به زیباییِ رد های به جا مانده از دستان زمخت بیابان دیده اش به نازکای برهنگیت نظری انداخته باشد آنان از احمق ترینانند چرا که امتناع از بستری که بوی نفس نفس زدن های تو در آن می پیچد بزرگترین حماقتِ تاریخ است خوب که اسپرم ها در سرشان ووووووول خرد برای تو نسخه می پیچند : تازیانه.... گودال... سنگ .. کفن... (بهشت مال شما..آدرس جهنم را دقیق بگو راه را گم نکنم)
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری