هزل تعلیم است

هزل تعلیم است

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : وحید ضیائی

توضیحات

پژوهشی در طنز آمیخته به هزل (رساله صد پند.مذهب مختار.رساله دلگشاو دیوان ایرج میرزا) وحید ضیائی در ششم خرداد۱۳۵۹ در اردبیل به دنیا آمد. او تحصیلاتش را تا دوره کارشناسی در رشته زبان و ادبیات فارسی ادامه داده و زبان وادبیات انگلیسی را همزمان در موسسات آزاد می آموزد و با تشویق پدربزرگ به ترجمه , شعر و پژوهش ادبی روی می آورد.او در زمینه های پژوهش ادبی نقد ترجمه مشغول به فعالیت بوده وآثارش در نشریات مختلف به چاپ رسیده اند .جامعه ادبی او را خالق ژانر شعرآستان می شناسد.بیشتر آثار او به دلیل امتناع از اعمال ممیزی بصورت الکترونیکی منتشر شده.وحید ضیائی در حین تحصیل در دانشگاه شعرآستان را پایه گذاری میکند.از همان زمان به مطبوعات روی آورد و در روزنامه‌ها و مجلات نویسندگی را به عهده گرفت. همکاری او با عمران صلاحی در مجلات مطبخ و مرغ سحر و برکناری از هر دوی این نشریات به دلیل مواضع غیر انفعالی در همین دوران اتفاق می افتداولین مجموعه شعرش با نام ۳۳ شعر عاشقانه در ۱۳۸۲به چاپ رسید.» او در سال ۱۳۸۴با نسیم صادقی مترجم ازدواج کرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری