افسانه زندگی

افسانه زندگی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی افضل صمدی

Description

. نسخه ی بروز شده - کامل کتاب، در مورد پیدایش جهان با دید شیمیایی و فیزیکی است در این زمینه ها کتابهای تالیفی در کشور کم هستند و این کتاب میتواند نمونه خوبی باشد . ----------------------------- مقدمه چاپ دوم برای انتشار به وسیله اینترنت .کتاب ستارگان و زمین و زندگی را در سال 1371 نوشتم در همان سال دفتر نشر فرهنگ اسلامی آنرا چاپ کرد. بعد از دو سال تمام نسخ آن به فروش رفته بود در اثر پا فشاری نگارنده آنرا در سال 1373 تجدید چاپ کردند که تمام نسخ چاپ دوم نیز به فروش رفت ولی ناشر حاضر به چاپ مجدد آن نشد. به ناچار نگارنده بر آن شد که کتابی دیگر در باره ی چگونگی پیدایش جهان و کهکشانها و ستارگان و به ویژه خورشید و منظومه شمسی و چگونگی پیدایش زندگی بر روی سیاره زمین به زبانی ساده تر بنویسد. لذا کتاب افسانه زندگی را نوشتم در سال1377 در همان سال دفتر نشر فرهنگ اسلامی آنرا چاپ کرد.از سال 1380 بارها تقاضا کردم که آنرا تجدید چاپ کنند به بهانه های مختلف تا کنون آنرا چاپ نکرده اند با توجه به این که قصد من از نوشتن کتاب به هیچ وجه انتفاعی نبوده و با توجه به اینکه اکنون در ایران قیمت کتاب سرسام آور افزایش یافته و از سوی دیگر جوانها بیشتر با رایانه سرو کار دارند و کمتر کتاب می خوانند، ترجیح دادم این کتابهارا با تجدید نظر و افزایش اطلاعات بسیار زیادی که بشر از فضا و مکان در این ده ساله اخیر به دست آورده و بینش ما را نسبت به جهان و هر چه در آن است چند صد برابر کرده بر آنها افزوده و به رایگان در دسترس هم وطنان عزیز قرار دهم.اکنون کتاب افسانه زندگی را تجدید نظر کرده و به ویژه در فصل ششم که جستجوی زندگی در وراء منظومه شمسی است،یافته های جدید را بر آن افزوده ام امیدوارم مورد قبول خوانندگان قرار گیرد. پاریس دی ماه 1386 علی افضل صمدی http://ali.afzal.samadi.free.fr/
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری