حیدر عمواوغلی در گذر از طوفانها

حیدر عمواوغلی در گذر از طوفانها

  • 3.7 (3 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رحیم رئیس نیا

توضیحات

حیدر عمو اوغلو در سن جوانی آنقدر رشادت از خود نشان داده و شناخته شده بود که از 24 سالگی نسبت به بازگویی خاطراتش اقدام می کند و خود اعتراف می نماید که چندین زبان می داند و خود مهندس است . آن هم در دور و زمانی که پیدا کردن فردی که یکی دو کلاس سواد داشته باشد عین پیدا کردن مورچه در روی سنگ سیاه می نمود ... اهمیت یادداشت های این دفترچه در این است که بیشتر وقایعی که قبلا با حدس و گمان نویسندگان تاریخ مشروطه حتی کسروی از نقل قول یا شنیده های دیگران بیان گردیده اند . از جمله کشته شدن شجاع نظام مرندی با جعبه بمبی و دیگر حوادث ؛ این بار مستقیما از طرف خود حیدرخان عمو اوغلی تقریر و توسط داور به روی کاغذ نقش بسته است . داور خود از دوستداران اسناد و نسخ خطی بوده و علاقه خاصی به جمع آوری و انتشار بعضی منابع تاریخی داشته است ... حق تکثیر: نشر دنیا - فروردین ۱۳۶۰
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری