ئی چینگ: کتاب تقدیرات

ئی چینگ: کتاب تقدیرات

  • 1.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

تنظیم: آل‍ف‍رد داگ‍لاس‌ پ‍ی‍ش‍گ‍ف‍ت‍ار از: ک‍ارل‌ گ‍وس‍ت‍اوی‍ون‍گ‌ کنفسیوس: اگر چند سال بر زندگی من افزوده می شد، من پنجاه سال آن را به مطالعه "ئی چینگ" اختصاص می دادم، و بدین ترتیب ممکن بو از ارتکاب اشتباهات فاحش خودداری کنم. هرمان هسه: من بیشتر از خرد چین الهام گرفته ام، تا از "اوپانیشاد" های "ودانتا". "ئی چینگ" می تواند زندگی را دگرگون کند. کارل گوستاو یونگ: من ساعتها می نشستم و با دقت در نتیجه تفأل، و تقابل سؤال ها و جواب ها، شیوه ی "ئی چینگ" را تمرین می کردم. نتایج شاخصی که به دست می آمد، ارتباطی پر معنا با جریان افکارم برقرار می کرد، براستی که شیوه ی "ئی چینگ" کیفیت های خاصه پنهان را در اشیاء و آدمیان می شناسد، و ناخودآگاه آدمی را می بیند. حق تکثیر: آخرین چاپ: ت‍ه‍ران‌، ث‍ال‍ث‌، ۱۳۸۰
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری