سخنرانی بداهه

سخنرانی بداهه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدپیام بهرام پور

توضیحات

همه ما مطمئناً در شرایطی قرار گرفته‌ایم که باید در مورد یک موضوع بدون تمرین قبلی صحبت کنیم. شاید در یک همایش، یا در یک مهمانی و یا شاید هم در بین دوستان! مطمئناً شما افرادی را دیده‌اید که از پس این سخنرانی‌های بداهه به خوبی بر می‌آیند و چه کسی وجود دارد که نخواهد مانند این افراد باشد؟ یعنی هر زمانی که نیاز باشد که صحبت کنیم، بدون هیچ نگرانی و مشکل این کار را انجام دهیم و البته مطالبی که ارائه می‌کنیم، مطالبی مفید و جذاب باشد. خب حقیقت این است که ما در این کتابچه کوچک قرار است که ترفندهایی را به شما بگوییم که بتوانید سخنرانی‌های بداهه را به خوبی انجام دهید و مهارت‌های خود را بهبود ببخشید. اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سخنرانی هستید به وبسایت شخصی محمد پیام بهرام پور مراجعه کنید(http://bahrampoor.com) حق تکثیر: اشتراک با ذکر منبع بلامانع است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری